#shv28

Op 11 april 2017 is in Utrecht het 28ste actualiteitencongres schuldhulpverlening

woensdag 28 november 2012

Oliedom KN past tekst aan na signalering domme fout in KN op dit weblog, Stay tuned!

Oliedom KN past tekst aan binnen enkele uren na signalering op dit weblog, zie deze link

Fijn, lieve kinderen, dat jullie zo goed opletten bij publicaties op mijn weblog!
Blijf dat vooral doen want ik ben nog lang niet met jullie klaar, om te beginnen niet wegens de infame berichtgeving over mijn persoon in jullie prutperiodiekje, vervolgens de door Mariska Orban jegens mij geschonden herhaalde schriftelijke toezeggingen te gaan reageren op mijn klacht hierover, en meer algemeen: de benepen en karikaturale wijze waarop jullie menen het R.K.-geluid in de media te moeten verwoorden hetgeen door sommige (andere) sukkels nog serieus genomen wordt ook.

We gaan door tot het gaatje en dat is in dit geval: het afvalputje waarin de laatste restje van het project KN zullen worden geveegd en er vervolgens een emmer schoon water achteraan kan om de stank te bestrijden.

Stay tuned, the best is yet to come!